divendres, 21 de novembre del 2008

passats tèrbols 6-f

[Antoni EFE, Cork, que en català vol dir suro] Les manifestacions exigint l'alliberament de Ben Soriano comencen a estendre's per tot Europa.
L'antena irlandesa del Geògraf Solitari, no ha dubtat en ficar-se en plan Con faldas y a lo loco i ficar les mans a l'instrument per convocar al seu darrera uns bons milers de manifestants entusiastes.
Interviuat pel nostre enviat especial, l'ex-professor en Motoserres 2 responia així a les seves qüestions:

Sinfu: James Brown no és en realitat el meu nom, però el fet de ser l'ideòleg d'El Geògraf Solitari fa que hagi de tenir molt de compte amb la meva seguretat. De totes maneres quin nom vol que utilitzi aquí? Per exemple, senyor encarregat de Filiprim no hi ha 10 que ho sàpiga proninciar.
Toni EFE: Però la gent diu que és per altres motius
Sinfu: Bé, potser que hagi deixat de pagar alguna pinta a algun pub alguna nit i que algun patró m'estigui buscant per tot arreu, però és completament irrellevant car sovint dic que m'ho apuntin al compte d'Edward Bow.
Toni EFE: Creu vosté que ficant-se faldilles, una gorra de hostessa i fent de soplagaites aconseguirà alliberar al Doctor Soriano?

Sinfu: Potser que no el conseguim alliberar, però ningú no podrà mai dir que no he mogut el cul pel un company.
Toni EFE: Mogut el cul?
Sinfu: En sentit figurat, és clar. Bé l'he de deixar que els meus companys soplagaites comencen a impacientar-se i hem de començar la manifestació.

Seguirem informant del resultat de la manifestació així com d'una noticia que pot radicalitzar encara més les posicions d'El Geògraf Solitari: si no n'hi havia prou amb el tio que es fa passar per El Geògraf Solitari, ara ha sortit un altre que es vol fer passar per en Ben Soriano.

2 comentaris:

sinfu ha dit...

Em diu la Julie que t'has equivocat de gaita, que les que poses son d'Escòcia no d'Irlanda...

Roy Batty ha dit...

Possible, jo vaig buscar l'imatge amb els mots claus: irish pipe band.
T'ha trobat maco?